fotolia-69820791-subscription-monthly-m.jpg

Jadłospis nr 9

Śniadanie: jogurt naturalny z musli z dodatkiem jagód goji i pistacjami, borówki amerykańskie, szklanka soku np. pomarańczowego

Wartość energetyczna: ok. 610 kcal

 

II śniadanie: kanapki z wędliną i kiełkami słonecznika

Wartość energetyczna: ok.  260 kcal

 

Obiad: spaghetti z sosem bolońskim z  dodatkiem soczewicy, sałatka z pomidorów i awokado z bazylią

Ugotuj Al dente około 80g makaronu spaghetti. Na teflonowej patelni podsmaż 100g mięsa mielonego (np. wieprzowego), dodaj posiekaną ćwiartkę cebuli lub kilka centymetrów pora i pół ząbka czosnku. Dopraw pieprzem i oregano, wlej szklankę (ok. 150ml) przecieru pomidorowego. Zamieszaj i dodaj szklankę przecieru z pomidorów oraz dwie łyżki soczewicy, a następnie duś około 20 minut.

Dużego pomidora pokrój w kostkę, dodaj 1/3 awokado, łyżeczkę soku z cytryny i odrobinę soli oraz 2 porwane listki bazylii.

 Wartość energetyczna: 860 kcal

 

Podwieczorek:  koktajl owocowy z mlekiem owsianym (banan + kilka truskawek + szklanka mleka)

Wartość energetyczna: ok. 420 kcal

 

Kolacja:  kanapki z pastą z białej fasoli z majerankiem i natką pietruszki, papryka żółta i czerwona

Wartość energetyczna: ok. 365 kcal

 

—–

Opracowała Małgorzata Jackowska